April 26, 2009

love means sharing...?

Iubitul meu adoră să doarmă cu....mai multe persoane...in pat...
sună destul de incitant. De fapt, prima persoană cu care, până la urmă, am fost de acord să ne împărtăşească aşternutul...a fost... telefonul mobil. Îi place să doarmă la perete, alături de stăpân...iar dacă vrea, mă poate despărţi de acesta când pofteşte... E rece tot timpul şi cum îl simt pe cel mai mic petic de piele, imediat mă vezi de partea cealaltă a patului...
Noile persoane care au reuşit să se infiltreze pe nesimţite, sunt telecomenzile de la TV şi DVD player... Aşa că am un număr de trei inamici cu care trebuie să mă lupt pt bucăţica mea de pat şi pentru iubitul meu! Şi aşa de bine se pricep să-l păzească...încât nu-l scapă din ochi o clipă. Roiesc în jurul lui de parcă ar fi un magnet...ba mă mai şi sfidează din priviri!

Se pare că e un război pierdut...

Am totuşi noroc, pentru că am un aliat( probabil fără să ştie...) - spaţiul gol ( nu al lui Brook..), ci spaţiul gol, cam îngust adevărat, dintre saltea şi marginea patului. Spaţiu care-mi mai înghite câteodată inamicii..uneori pe toţi trei deodată. Atunci , fără prea multă filozofie, îmi dau seama ce înseamnă fericirea... Însă nu stau acolo prea mult timp, deoarece telefonul profită de alarma de la 9 dimineaţa, deşteptarea... care înseamnă salvarea lor... nemernicele!

No comments: