November 10, 2009

surimi taste

The love I have for cooking is already known by the ones who read this blog by now... The new thing is that I really enjoy trying all king of new recipes from different parts of the Globe. So I had to give it a shot by preparing some surimi. Tha great part is, it came out delicious and I will definetly do this recipe again!

Plus, Mate loved it!

Avand in vedere ca am o cititoare speciala, in persoana mamei lui Mate, o sa scriu mai des si in romaneste :) Vorbeam mai sus de gatit si cat de mult imi place sa practic sportul asta :) Mai ales cand vine vorba de retete de pretutindeni...mai ales cele mai exotice partii noastre de continent.

Asa ca am luat niste surimi ( carne de crab -si nu numai- preparata sub diferite forme) pe care am hotarat sa-i pregatesc dupe ce am stat o buna parte de vreme pe net sa caut si o reteta. Au iesit foarte buni, usor dulci - pentru ca am grija cu ce-l hranesc pe MateMan si urmam indeaproape ce spune tratamentul ( fara sare) . Venind acasa de la repetitii si vazand ca il cam incearca o raceala (se vede si dupa ochi in foto), usturoiul din pastaile galbene zic eu ca i-au facut destul de bine; ceaiul fierbinte si o pastila anti-flu apoi cuibaritul in patuc la cald au fost ingredientele perfecte necesare remontarii pe picioare a una bucata rasfatat de baiat ( si actor pe deasupra) :))

No comments: